فصل نامه ميراث ناملموس منتشر مي‌شود

«يدالله پرمون» با اعلام اين خبر در گفت‌و‌گو با ميراث آريا (chtn)، با اشاره به برگزاري نخستين نشست شوراي حکام مرکز منطقه‌اي مطالعات پاسداري از ميراث ناملموس يونسکو در تهران افزود: اين نشست از روز گذشته با سخنراني «سيد حسن موسوي» معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و با حضور نماينده و مدير دفتر منطقه‌اي يونسکو در تهران آغاز و برنامه‌هاي روز دوم اين نشست نيز امروز در هتل لاله تهران ادامه يافت.

وي اظهارداشت: در دومين روز از اين نشست درباره موضوعات مهمي بين اعضا بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات بسيار خوبي در خصوص فعاليت اين مرکز در تهران اتخاذ شد.

به گفته پرمون يکي از تصميمات دومين روز نشست شوراي حکام اين مرکز، انتشار فصل نامه پيرامون موضوعات ميراث فرهنگي ناملموس است که اين فصل نامه به زودي منتشر خواهد شد.

رئيس مرکز منطقه‌اي مطالعات پاسداري از ميراث فرهنگي ناملموس در آسياي مرکزي و غربي گفت: اين فصل نامه ابتدا به صورت الکترونيک و سپس به صورت مکتوب منتشر مي‌شود.

وي خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحيه مرکز منطقه‌اي مطالعات پاسداري از ميراث فرهنگي ناملموس در آسياي مرکزي و غربي روز شنبه بيستم آبان ماه جاري با حضور «محمد رضا رحيمي» معاون اول رئيس جمهور و «سيد حسن موسوي» معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در سالن اجلاس سران عدم تعهدبرگزار مي‌شود.
/۱۰۸

انتهای پیام/

کد خبر 1391081736